Energetika

Kompanije u energetskom sektoru, koje se smatra izuzetno interdisciplinarnom i stručnom oblašću, se veoma brzo razvijaju. One se bave prenosom i snabdevanjem energijom, njenim korišćenjem ili energetskim tehnologijama. U protekle tri decenije se suočavaju sa velikim promenama vezanim za ograničavanje globalne upotrebe energije i emisije ugljen-monoksida. Uz rastući trend smanjenja potrošnje energije u poslovnom i privatnom okruženju pojavilo se visoko konkurentno poslovno okruženje, gde su izazovi uticali na organski rast, pronalaženje kupaca za nova tehnološka rešenja, traženje sinergije u širenju poslovnih aktivnosti ili efikasniji rad sa poslovnim prilikama u poslovnom ili privatnom sektoru.

Mercuri International vam može pomoći u razvoju odgovarajućih poslovnih veština i pri implementaciji efikasnih i inovativnih pristupa na tržištu.

Rešenja za naše klijente smo u prošlosti nudili za za različite nivoe zaposlenih:

  • Strateški nivo kompanije (optimizacija prodajnih procesa, merenje uspešnosti, normiranje količine i kvaliteta izvođenja procesa, postavljanje odgovarajućih prodajnih strategija)
  • Liderski nivo u kompanijama (veštine management-a, veštine liderstva, razvoj prodavaca, prodajni coaching, management prodaje, strateško upravljanje ključnim kupcima, sistem prodaje preko posrednika,…)
  • Prodajni nivo u kompanijama (lična prodajna efikasnost, napredne prodajne veštine u izrazito konkurentnim situacijama, pregovaračke veštine, veštine izvođenja procesa od poslovne prilike do porudžbine tj. takozvani Opportunity Management, veštine pravilnog pozicioniranja kompanije, izvođenje prodajnih prezentacija, prodajne veštine u poslovnom segmentu, prodajne veštine u segmentu domaćinstva …)
  • Nivo podrške prodaje i tehničkih eksperata (kontrolisanje teških situacija i konflikata, efikasan rad u call centru ili u korisničkom centru, smanjenje broja otkazanih ugovora, sticanja novih kupaca, komunikacijske veštine, savladavanje procesa pre ili posle prodaje, …)

Uz našu pomoć kompanije mogu:

  • efikasnije planirati, pratiti i izvoditi prodajne strategije
  • razviti prodajnu kulturu, koja zapravo utiče na broj kupaca i prodajni rezultat
  • upravljati prilikama za prodaju u cilju većeg stepena dobijenih poslova
  • razviti profesionalce sa tehničkim obrazovanjem u one, koji će biti u stanju da prodaju
  • prevazići stres i pritisak u nezgodnim situacijama sa kupcima
  • uticati na odliv ili priliv novih kupaca odnosno klijenata
  • efikasno učestvovati u prodajnim projektima
  • upravljati prodajnim i servisnim ekipama
  • razviti kreativne argumente i prodajne pristupe pri sticanju novih kupaca

Povezan sadržaj

Primena uspešne metode

Pročitajte više

Zašto je „opportunity management“ tako važan

Pročitajte više