Podižemo prodaju na viši nivo

Podižemo prodaju na viši nivo

Pomažemo vam da sprovedete vaše strategije i dostignete odlične prodajne rezultate.
Naš rad podređujemo osnovnom cilju: uspešnijoj prodaji naših klijenata

Naš rad podređujemo osnovnom cilju: uspešnijoj prodaji naših klijenata

Usmereni smo na implementaciju i merenje rezultata.
Povećavamo prodajne rezultate

Povećavamo prodajne rezultate

Mercuri International vam pomaže u postizanju visokih rezultata u prodaji. Zajedno sa vama definišemo željene rezultate, oblikujemo najbolja rešenja i merimo povraćaj investicije.
Prodajni menadžment - ključni faktor uspeha

Prodajni menadžment - ključni faktor uspeha

Vaši menadžeri prodaje su ključni za postizanje uspeha u prodaji. Mercuri International vam pomaže da ih pretvorite u vrhunske.

Taking Sales to a Higher Level

FMCG - Roba široke potrošnje
Nazad

FMCG - Roba široke potrošnje

Područje prodaje robe široke potrošnje u trgovačkim lancima i na pojedinim drugim prodajnim mestima (HoReCa) je jedna od onih oblasti, gde je količina poslovnih ili prodajnih događaja najveća, pa izgleda da je količina aktivnosti jedini pravi faktor uspeha.

Pokazalo se, međutim, da uspeh u FMCG području zavisi od mnogih faktora. Kada i kako u prodajnim aktivnostima učestvuje marketing, Category Manager-i, Brand Manager-i, Trade Marketing Manager-i, rukovodioci prodaje i Area Manageri, kako rade Key Account Manager-i, Account Manager-i, pospešivači prodaje i celokupna podrška prodaji? Kako sarađuju svi ti nivoi i funkcije kompanije i kako je koordinisan njihov rad? Kako su podeljene odgovornosti i ovlašćenja između pojedinačnih nosilaca aktivnosti? Kojim postupcima je moguće uspešno svakodnevno i dugoročno usmeriti njihov rad, čiji je osnovni cilj obezbediti odgovarajuću prisutnost na prodajnim mestima, optimizovati logistiku i osigurati, da je potrošaču uvek na raspolaganju najširi i najuspešniji asortiman proizvoda kompanije? Kako kompanija meri uspešnost delovanja celokupne prodaje i prodajnog tima kao i pojedinačnih prodajnih procesa i pojedinaca? Kako razvijati nove kanale prodaje i načine rada, kako raditi sa postojećim kupcima i kako pronaći i pridobiti nove kupce? Kako snimiti i na druge članove prodajnog tima preneti najbolje prodajne prakse iz svog tima ili iz drugih timova, koji rade u toj oblasti?

U saradnji sa mnogim partnerima iz ove oblasti se sistematično bavimo svim ovim pitanjima, pa smo u stanju da i budućim klijentima prenesemo najbolja iskustva i načine rada kako kroz konsultantske aktivnosti tako i putem razvojnih, radioničarskih i trening aktivnosti. Ključna je činjenica da ove programe uvek prilagođavamo vašim konkretnim situacijama i ključnim razvojnim ambicijama.