Podižemo prodaju na viši nivo

Podižemo prodaju na viši nivo

Pomažemo vam da sprovedete vaše strategije i dostignete odlične prodajne rezultate.
Naš rad podređujemo osnovnom cilju: uspešnijoj prodaji naših klijenata

Naš rad podređujemo osnovnom cilju: uspešnijoj prodaji naših klijenata

Usmereni smo na implementaciju i merenje rezultata.
Povećavamo prodajne rezultate

Povećavamo prodajne rezultate

Mercuri International vam pomaže u postizanju visokih rezultata u prodaji. Zajedno sa vama definišemo željene rezultate, oblikujemo najbolja rešenja i merimo povraćaj investicije.
Prodajni menadžment - ključni faktor uspeha

Prodajni menadžment - ključni faktor uspeha

Vaši menadžeri prodaje su ključni za postizanje uspeha u prodaji. Mercuri International vam pomaže da ih pretvorite u vrhunske.

Taking Sales to a Higher Level

Industrija
Nazad

Industrija

U ovom sektoru rade veoma različite kompanije, koje rade na različite načine, imaju različite ponude pa samim tim i različite prodajne procese. Neke od njih izrađuju krajnje proizvode, druge elemente za krajnje proizvode, a treće mogućnost da naprave posebna rešenja za svoje kupce. 

Svima njima je zajednička činjenica da je prodaja od izuzetnog značaja, da su procesi veoma kompleksni i da se u većini slučajeva dešavaju na nivou kompanija - kompanija (B2B). Tržište je često veoma konkurentno, a broj potencijalnih kupaca ograničen i uglavnom poznat. Kako, dakle, oblikovati optimalne prodajne procese u kojim često, osim prodaje, nastupaju i razni drugi sektori kompanije, pa i rukovodioci? Kako oblikovati sopstvenu prodajnu ekipu ili mrežu prodavaca i u kojim slučajevima i kako je moguće prodaju organizovati uz pomoć partnera i posrednika?

Kako izvoditi prodajne aktivnosti na više nivoa, kako osvajati nove kupce, koji već sarađuju sa nekim dobavljačem i kako čuvati i braniti postojeće kupce pred napadima konkurenata? Kako se pripremati za pregovore da se ne bi sveli na razgovor o ceni? Kako izabrati najperspektivnije poslovne prilike i kako ih što efikasnije, uz pomoć pravih strategija i taktika, dovesti do uspešnog završetka?

Razvili smo posebne pristupe za optimizaciju celovitih prodajnih procesa, prilagođene prodajne i pregovaračke pristupe kako za neposrednu prodaju tako i za prodaju preko posrednika. Na raspolaganju su nam određene poslovne simulacije i praktična uputstva za rad prodajnih i tehničkih ekipa koji obezbeđuju potrebnu organizaciju, planiranje, izvođenje i praćenje različitih prodajnih aktivnosti. Razvoj dugoročnih i na poverenju baziranih profesionalnih odnosa sa kupcima je zahtevan, ali ključan proces.