Podižemo prodaju na viši nivo

Podižemo prodaju na viši nivo

Pomažemo vam da sprovedete vaše strategije i dostignete odlične prodajne rezultate.
Naš rad podređujemo osnovnom cilju: uspešnijoj prodaji naših klijenata

Naš rad podređujemo osnovnom cilju: uspešnijoj prodaji naših klijenata

Usmereni smo na implementaciju i merenje rezultata.
Povećavamo prodajne rezultate

Povećavamo prodajne rezultate

Mercuri International vam pomaže u postizanju visokih rezultata u prodaji. Zajedno sa vama definišemo željene rezultate, oblikujemo najbolja rešenja i merimo povraćaj investicije.
Prodajni menadžment - ključni faktor uspeha

Prodajni menadžment - ključni faktor uspeha

Vaši menadžeri prodaje su ključni za postizanje uspeha u prodaji. Mercuri International vam pomaže da ih pretvorite u vrhunske.

Taking Sales to a Higher Level

Konsalting za uspeh u prodaji
Nazad

Konsalting za uspeh u prodaji

Mnogi direktori, sa kojima razgovaramo, su svesni da rad njihovih prodajnih sektora nije dovoljno transparentan. Ljudi u prodaji znaju svoje ciljeve, tržišne strategije i rezultate iz prošlosti, ali im nije sasvim jasno šta se događa između, odnosno kako rade njihovi prodavci. Ovu oblast često nazivamo »crnom kutijom prodaje«, jer je u praksi veoma teško utvrditi ko šta radi, zašto i na koji način.

Crna kutija prodaje

U kojim tačkama procesa naši prodavci doživljavaju neuspehe? Kako treba da ih podržimo da bi bili uspešni? Koliki je uopšte njihov kapacitet i kako ga možemo povećati? Koje i koliko aktivnosti je potrebno za dostizanje naših ciljeva? Kako treba da odredimo potreban kvalitet prodajnih aktivnosti na merljiv način? Kako možemo efikasnije da koristimo odnosno razvijemo raspoložive prodajne i marketinške alate? Koje sisteme za rukovođenje prodajom moramo uvesti?

Uz sva ova pitanja direktori teško mogu da odluče kuda da ulažu resurse svojih ljudi, kako da kontrolišu i kako da upravljaju prodajnim timom da bi obezbedili uspeh na tržištu.

Osnovni cilj, koji smo mi u Mercuri International postavili, je unapređenje tržišnih rezultata naših klijenata. U tu svrhu smo razvili metodologiju »Konsalting za uspeh u prodaji« - metod za unapređenje efikasnost prodajnog sektora i prenos tržišnih strategija u rezultate kompanije. »Konsalting za uspeh u prodaji« donosi željene rezultate tako što se najpre dizajniraju oprobani putevi za dolazak do uspeha, a zatim se određuju potrebni ključni indikatori (KPI) i vrši se nadzor aktivnosti i resursa. Ovo je metodologija koja ništa ne prepušta slučaju.

Naš rad počinje pregledom vaše tržišne strategije i određenjem potrebnih ciljeva vašeg prodajnog tima. Nakon toga pažnju posvećujemo vašim prodajnim procesima, unutar kojih definišemo polja za unapređenje, koja su neposredno vezana za implementaciju tržišne strategije. Zajedno sa vama razvijamo postupke i alate, koji će vam pomoći u pronalaženju novih kupaca, prodaji dodatnih proizvoda ili rešenja postojećim kupcima, povećanju tržišnog udela ili uspešnom lansiranju novih proizvoda. Uz sve ovo se rade i neophodne izmene u strukturi prodajnog sektora, koje podržavaju efikasnost vaših prodajnih procesa.