Rad sa ključnim kupcima

Kompanije sve češće shvataju značaj ključnih kupaca za njihov rast i stabilnost. Za dostizanje postavljenih ciljeva i rast prodaje rad sa ključnim kupcima zahteva drukčiji, zahtevniji i kompleksniji način rada od rada sa običnim kupcima. Sistematično upravljanje ključnim kupcima je zato jedno od najvažnijih strateških područja u kompanijama.

Mercuri International je u saradnji sa vodećom evropskom poslovnom školom Univerziteta St. Gallen u Švajcarskoj razvio metod za rukovođenje ključnim kupcima, koji uključuje produbljen i poslovan model upravljanja ključnim kupcima, u kome su objedinjeni oprobani prodajni procesi i praktična iskustva iz mnogih međunarodnih konsultantskih i trening projekata. Model je opremljen odgovarajućim alatima, praktični primerima (case study) i analizama.

Naša metodologija rada sa ključnim kupcima obezbeđuje kako malim, tako i srednjim i velikim kompanijama sledeće koristi:

  • Sistematičan rad sa informacijama o ključnim kupcima
  • Razvijanje ciljeva za ključne kupce
  • Određenje strategija i taktika
  • Oblikovanje rešenja za ključne kupce
  • Ekipa – ljudi i timski rad u vođenju ključnih kupaca
  • Planiranje rada sa ključnim kupcima i njihovo merenje

Video: „Bowtie“ pristup Key Account Managementu, sa Daveom Cusdinom

Video: Važni aspekti Key Account Managementa, sa Daveom Cusdinom

Povezan sadržaj

KAM & Negotiation with a Consumer Goods company

Pročitajte više

Key Account Management is (also) a Top Management issue

Pročitajte više

Outstanding Account Management with Siemens

Pročitajte više

Why KAM goes wrong

Pročitajte više