Osim „velike prodaje“, upravljanje ključnim kupcima zahteva i posvećenost u organizacionom i operativnom smislu kako bi se to i postiglo. Vaši ključni odnosi mogu dati izvanredne rezultate, ali samo uz dovoljno jak i strukturisan proces upravljanja odnosima.
Postizanje izvrsnosti u radu s ključnim kupcima postalo je složenije i sve značajnije u stvaranju uslova za rast prodaje. Zbog toga su Mercuri International i Univerzitet St. Gallen u Švajcarskoj udružili snage kako bi razvili kompletnu metodologiju za rad s ključnim kupcima, a koja uključuje:
- Implementacija sistema za rad s ključnim kupcima vaše kompanije
- Korporativno usklađivanje s načinom razmišljanja ključnih kupaca
- Razvijanje pobedničkih strategija i taktika
- Razvijanje „SMART“ ciljeva za ključne kupce
- Planiranje ključnih kupaca i kontinuirano merenje
- Razumevanje odluka od strane ključnog kupca, tj. njegovog odlučujućeg tima
- Potreba za stalnim prikupljanjem informacija radi smislenog i odgovarajućeg delovanja kompanije
- Rešenja za ključne kupce
- Efikasni timovi za ključne kupce
Naš snažan, sveobuhvatan i krajnje poslovan model odnosi se na rad s ključnim kupcima kako u nacionalnom, tako i u međunarodnom i globalnom kontekstu, a mogu ga primenjivati mala, srednja i velika preduzeća.
Želite više informacija? Kontaktirajte nas!
Want more information? Contact us!