Poseban put učenja "Prodaja sa jakom konkurencijom" osposobljava prodavce da u pregovorima anuliraju dejstvo konkurencije
Sve češće se prodavci sreću sa situacijama kada od klijenta čuju "Ne", "Ne sada" ili "Ne od vas". Konkurencija je sve veća, a u ovako promenjenim okolnostima kompetence prodavaca često nisu dovoljne. Rezultat ovoga je pad motivacije prodavaca i lošiji faktori konverzije, a samim tim i slabiji prodajni rezultati. Neophodno je da prodavci, koji rade u ovakvim okolnostima, budu "opremljeni" vrlo specifičnim veštinama koje će steći na ovom putu učenja.
Sadržaj i trajanje
Sadržaj i trajanje
Korak 1: Samoprocena o ponašanju u različitim prodajnim situacijama u vašem radu, samoprocena test 4P • Korak 2: 4 moguće prodajne situacije (Differentiated Selling) • Korak 3: Slušanje klijenta • Korak 4: Asertivna prodaja • Korak 5: Webinar • Korak 6: Sertifikacija • Korak 7. Koučing. Trajanje: 4-6 meseci
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAMetodologija
Metodologija
Na ovom putu učenja se učesnici sreću sa sadržajima za samostalno učenje (e-learning moduli, kvizovi itd.), ali imaju i webinare* (2 webinara od po 2h) koji se sprovode uživo sa jednim od naših iskusnih konsultanata. Ovaj konsultant je ujedno i fasilitator grupe i u toku celog puta učenja može da odgovara na pitanja, daje učesnicima fidbek itd. Pored toga, svaki učesnik ima na raspolaganju 2) individualna online koučinga* sa konsultantom. • *Webinari i koučing su deo naprednog paketa.
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAUčesnici i Koristi
Učesnici i Koristi
Ovaj put učenja je namenjen svima koji su uključeni u proces prodaje u veoma konkurentnom okruženju, kao i njihovim rukovodiocima. • Učesnici će na kraju ovog puta učenja moći profesionalno da se pripreme za prodajne situacije u kojima se susreću sa kupcima koji: • ne žele da kupe njihov prozvod ili uslugu; • žele da kupe proizvod ili uslugu, ali ne od vas; • žele da kupe proizvod ili uslugu, ali ne sada.
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAKada je ovo za vas?
Kada je ovo za vas?
Prodavci mnogo vremena troše na poznate klijente sa slabijim potencijalom • Prodavci ne dovode dovoljno novih klijenata, promet kreiraju od postojećih • U godini dana izgubimo više klijenata nego što možemo da si priuštimo • Više od 50% potencijalnih poslova gubimo zbog konkurenata • Prinuđeni smo da spuštamo cene zbog konkurenata • Prodavci odustaju kada im klijent kaže: Ne, hvala
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAFormat implementacije i prijava
Putevi učenja sadrže (pored online modula) i implementacijske radionice sa trenerom. Njihov broj i vreme održavanja ćemo sa vama dogovoriti naknadno.
Ako smatrate da ovaj put učenja odgovara potrebama vašeg prodajnog tima, kontaktirajte nas!