Ukupna delatnost zdravstvene nege uključuje čitav niz različitih kompanija, proizvoda i usluga, koji su sadržajno veoma složeni, a njihova prodaja snažno regulisana propisima. Rad na tržištu i prodaja su u ovakvim uslovima zahtevni i od svih učesnika zahtevaju visok stepen stručnosti i usmerenja na ljude odnosno pacijente.
Kako obezbediti uspešno delovanje stručnih saradnika u kontaktu sa raznim sagovornicima unutar sistema zdravstva – sa doktorima, specijalistima, donosiocima odluka, farmaceutima… a sve to u visoko konkurentnim i zahtevnim uslovima. Kako voditi i kojim sistemima i metodama upravljati ekipom stručnih saradnika, kako usmeravati i pratiti njihovo dugoročno orijentisano i svakodnevno delovanje? Ovo je sadržaj programa razvoja, koji stavljamo na raspolaganje kompanijama iz ovog sektora.
U saradnji sa partnerima i klijentima iz struke iz celog sveta konstantno razvijamo najbolje prakse. Sva predložena rešenja su usmerena na neposredno postizanje poslovnih rezultata i razvoj specifičnih menadžerskih i liderskih kompetenci kompetenci i kompetenci za neposredan rad sa klijentima.
Prilagođene radionice, treninzi, impact treninzi, individualni coaching i savetodavni rad pri razvoju sveobuhvatnog sistema planiranja, sprovođenja i praćenja prodajnog delovanja obezbeđuju razvoj onih sistema, metoda i kompetenci delovanja, koji su usmereni na neposredan prodajni rezultat.