![](https://mercuri.net/img-srv/-I2dnQetLPjpDog7_5SMC0EfTGj7MZi7VwtntIJAyOk/resizing_type:auto/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzIwLzIwMjEvMDUvZWJvb2stbW9kdWxlLmpwZw.webp)
SAZNAJTE KAKO DA OBEZBEDITE STALNOST PRILIVA?
Stalnost priliva kompanije zavisi od rada sa ključnim kupcima. Danas je, međutim, ključno pitanje: Kako da se održi lični odnos u svetu ”na daljinu”? Pogledajmo malo bolje u ulogu koju tehnologija treba da ima u izgradnji odnosa sa ključnim kupcima, čineći da se oni i dalje osećaju jednako cenjenima.