Zašto je koristan put učenja "Konsultativna prodaja" (Consultative Selling)?
Kada se prodavac susretne sa klijentom koji želi da mu se pomogne u odlučivanju, ali nije naklonjen prodavcu odnosno njegovoj kompaniji, potrebne su posebne veštine, da bi se postigla prodaja. Postoji, naime, realna opasnost da prodavac sa ovim kupcem potroši mnogo vremena, ali da klijent na kraju ipak kupi od konkurenta. Neophodno je da prodavci, koji rade u ovakvim okolnostima, budu "opremljeni" vrlo specifičnim veštinama koje će steći na ovom putu učenja.
Sadržaj i trajanje
Sadržaj i trajanje
Korak 1: Samoprocena o ponašanju u različitim prodajnim situacijama, test “4P” • Korak 2: 4 moguće prodajne situacije (Prilagođena prodaja - DifferentiatedSelling®) • Korak 3: Aktivno slušanje • Korak 4: Konsultativna prodaja • Korak 5: (Virtuelna) implementacijska radionica • Korak 6: Finalna vežba i sertifikacija • Korak 7: Coaching* • *Opciono
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAMetodologija
Metodologija
Na ovom putu učenja se učesnici sreću sa sadržajima za samostalno učenje (e-learning moduli, kvizovi itd.), ali imaju i virtuelne radionice (2 puta od po 2h) koji se sprovode uživo sa jednim od naših iskusnih konsultanata. Ovaj konsultant je ujedno i fasilitator grupe i u toku celog puta učenja može da odgovara na pitanja, daje učesnicima fidbek itd. Pored toga, svaki učesnik ima na raspolaganju 2 individualna online koučinga* sa konsultantom. • *Koučing je deo naprednog paketa. Trajanje puta učenja: 6 meseci
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAUčesnici i Koristi
Učesnici i Koristi
Ovaj put učenja je namenjen svima koji se sreću sa klijentima koji im oduzimaju mnogo vremena, jer im je potrebna pomoć kod odlučivanja, a onda ipak najčešće kupe od konkurenta. • Učesnici će na kraju ovog puta učenja moći profesionalno da se pripreme za prodajne situacije u kojima se susreću sa kupcima koji: • traže informacije, pristaju na sastanke, ali žele da kupe od konkurenta; • teško donose odluke o kupovini.
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAKada je ovo za vas?
Kada je ovo za vas?
Prodavci smatraju da je najvažnije klijentu dobro predstaviti proizvod • Nakon što prodavci predstave proizvod, klijenti i dalje nisu sasvim uvereni • Prinuđeni smo da spuštamo cene zbog konkurenata • Klijenti od nas često izvuku informacije, razgovaraju sa nama, a onda kupe kod konkurenta • Za prodaju trošimo više sastanaka nego što je potrebno
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAFormat implementacije i prijava
Putevi učenja sadrže (pored online modula) i implementacijske radionice sa trenerom. Njihov broj i vreme održavanja ćemo sa vama dogovoriti naknadno.
Ako smatrate da ovaj put učenja odgovara potrebama vašeg prodajnog tima, kontaktirajte nas!