Upravljanje prodajom je ključno za uspeh kompanije
Kao menadžer prodaje odgovorni ste za rezultate koje ostvaruje vaše prodajno osoblje. Morate uzeti u obzir strateške i operativne zahteve.
Takođe, morate uspostaviti ravnotežu između intuicije i neoborivih činjenica. Morate osigurati kratkoročne rezultate i izgraditi srednjoročne rezultate. Ako ne upravljate prodajom, to je zaista težak zadatak. Međutim, uz odlično upravljanje prodajom, upravo to ćete i moći da uradite.
Razvoj menadžmenta prodaje kod Mercuri International-a uključuje osmišljavanje pravog procesa, primenu ispravnih mera i podržavanje efikasnih veština i ponašanja, a sve u cilju poboljšanja rezultata prodaje. Vaši menadžeri prodaje su ključni za uspeh vaše organizacije u prodaji. Međutim, bez pravilnog upravljanja prodajom vaši menadžeri prodaje možda neće raditi onako kako to želite. Mercuri International vam može pokazati kako da unapredite upravljanje vašim prodajnim timom i šta da učinite kako bi tim radio najbolje što može.
Kako radimo s menadžmentom prodaje?
Naš rad s menadžerima prodaje obuhvata:
- Motivacija i izgradnja tima
- Planiranje, praćenje i analiza rezultata
- Upravljanje performansama
- Upravljanje prodajnim aktivnostima
- Sistemi nagrađivanja u direktnoj vezi sa KPI
- Snažni rezultati prodaje
- Upravljanje prodajnim rezultatima
- Prodajni koučing i razvoj pojedinaca i timova
- Poboljšanje efikasnosti procesa upravljanja prodajom
- Prognoziranje i upravljanje planovima (pipeline management)
Naši konsultanti prodaje će vam pomoći da poboljšate veštine, metode i efikasnost vaših menadžera prodaje pomoću:
- Analiza za utvrđivanje trenutne situacije
- Savetovanje radi identifikacije mesta gde su potrebna poboljšanja procesa
- Koučing i obuka iz oblasti liderstva u prodaji
- Poslovne simulacije i poslovne igre
- Implementacija prodajne strategije
- Obezbeđivanje novih metoda i alata
ROI strukturisanog procesa prodaje
Nezavisna istraživačka agencija CSO Insights je istražila povrat ulaganja u poboljšanje procesa prodaje.
Upravljanje prodajom je još uvek potrebno
Neko bi mogao postaviti pitanje da li je upravljanje prodajom još uvek potrebno. Odgovor je DA jer bez pravilnog upravljanja prodajom nećete dobiti rezultate koje ste očekivali. Nije dovoljno sesti sa svakim prodavcem na početku godine i razgovarati o ciljevima. Utvrđivanje ciljeva nije garancija da će oni biti ostvareni. Rezultati su samo posledica, izlaz, a nisu dati. Oni dolaze iz prodajne platforme, a sama prodajna platforma je rezultat više toga, orijentacije i kvaliteta akcija koje su preduzete prema klijentima i potencijalnim kupcima.
Kroz Mercuri-jev program za upravljanje prodajom učite da motivišete i edukujete svoj tim kako bi oni svoje aktivnosti prilagodili očekivanim rezultatima.
Program prilagođenih tehnika upravljanja prodajom
Mi u Mercuri-ju preporučujemo da razmotrite program prodajnih tehnika koje su prilagođene vašem poslovanju, gde ćemo moći da kreiramo specifičnu radionicu za vaše menadžere prodaje, a na osnovu njihovih potreba, vaše poslovne linije i tržišta na kojem poslujete. To će omogućiti vašim menadžerima prodaje da se razlikuju od konkurenata.
Želite više informacija? Kontaktirajte nas!