Mercuri put učenja:
Pregovaranje u prodaji

Zašto je koristan trening Pregovaranje u prodaji?

Prodaja i pregovori nisu isto. Cilj prodaje je jasan. Prodati proizvod ili uslugu. A cilj pregovora je da ta prodaja bude ostvarena na obostranu korist i da ona bude osnov za dugoročnu saradnju. Često srećemo prodavce koji umeju veoma dobro da prodaju. Jedanput. Ali danas se zna da je zadovoljan i lojalan klijent garant uspešnosti posla. Na ovom putu učenja će svi oni koji učestvuju u pregovorima (bilo da su prodavci ili članovi pregovaračkih timova) naučiti kako pregovarati i pronaći win-win rešenje.

Korak 1: Uvod u pregovaranje • Korak 2: Priprema za pregovaranje • Korak 3: Diskusija u pregovorima • Korak 4: (Virtuelna) implementacijska radionica • Korak 5: Vežbanje “win-win“ situacije • Korak 6: Postizanje pogodbe • Korak 7: (Virtuelna) implementacijska radionica* • Korak 8: Finalna vežba i sertifikacija • Korak 9: 2 individualna koučinga* • *Opciono Trajanje programa: 4-6 meseci

KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJA

Na ovom putu učenja se učesnici sreću sa sadržajima za samostalno učenje (e-learning moduli, video zapisi, kvizovi itd.), ali imaju i webinare* (2 webinara od po 2h) koji se sprovode uživo sa jednim od naših iskusnih konsultanata. Ovaj konsultant je ujedno i fasilitator grupe i u toku celog puta učenja može da odgovara na pitanja, daje učesnicima fidbek itd. Pored toga, svaki učesnik ima na raspolaganju 2 individualna online koučinga* sa konsultantom. • *Webinari I koučing su deo naprednog paketa.

KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJA

Ovaj put učenja je namenjen svima koji su uključeni u proces pregovaranja, bilo da se bave prodajom ili podrškom prodaji (npr. inženjeri, menadžeri itd). • Učesnici će na kraju ovog puta učenja moći profesionalno da se pripreme za pregovore sa kupcima, da diskutuju o elementima pregovora i pronađu obostrano zadovoljavajuće rešenje (važno zbog očuvanja dugoročnih odnosa sa klijentima).

KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJA

U pregovorima prodavci daju prevelike ustupke, čak i na štetu kompanije. • Kada pregovaraju sa klijentom, prodavci se osećaju nesigurno, zovu menadžera u pomoć, pogotovu vezano za popuste. • Pregovori traju predugo i često završavaju neuspehom. • U pregovorima učestvuje više članova tima koji su često međusobno nekoordinisani.

KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJA
Mercuri put učenja

Pregovaranje u prodaji

U ovom videu je prikazan put učenja "Pregovaranje u prodaji".

Format implementacije i prijava

Putevi učenja sadrže (pored online modula) i implementacijske radionice sa trenerom. Njihov broj i vreme održavanja ćemo sa vama dogovoriti naknadno.

Ako smatrate da ovaj put učenja odgovara potrebama vašeg prodajnog tima, kontaktirajte nas!

Varijanta 1:

Online put učenja + radionice za primenu naučenog

VARIJANTA 2:

Online put učenja + radionice za primenu naučenog + koučing

KONTAKTIRAJTE NAS
KONTINUIRANO I PERSONALIZOVANO UČENJE

BILO GDE, BILO KADA, NA BILO KOM UREĐAJU

Kada danas govorimo o digitalnom učenju - a ono donosi zaista korenite promene u način rada - znamo da to učenje treba da bude kontinuirano i personalizovano, potpuno prilagođeno korisniku. Naši zaposleni očekuju da mogu da uče bilo kada, bilo gde, koristeći bilo koji uređaj.