Kompanije sve češće shvataju značaj ključnih kupaca za njihov rast i stabilnost. Za dostizanje postavljenih ciljeva i rast prodaje rad sa ključnim kupcima zahteva drukčiji, zahtevniji i kompleksniji način rada od rada sa običnim kupcima. Sistematično upravljanje ključnim kupcima je zato jedno od najvažnijih strateških područja u kompanijama.
Mercuri International je u saradnji sa vodećom evropskom poslovnom školom Univerziteta St. Gallen u Švajcarskoj razvio metod za rukovođenje ključnim kupcima, koji uključuje produbljen i poslovan model upravljanja ključnim kupcima, u kome su objedinjeni oprobani prodajni procesi i praktična iskustva iz mnogih međunarodnih konsultantskih i trening projekata. Model je opremljen odgovarajućim alatima, praktični primerima (case study) i analizama.
Naša metodologija rada sa ključnim kupcima obezbeđuje kako malim, tako i srednjim i velikim kompanijama sledeće koristi:
- Sistematičan rad sa informacijama o ključnim kupcima
- Razvijanje ciljeva za ključne kupce
- Određenje strategija i taktika
- Oblikovanje rešenja za ključne kupce
- Ekipa – ljudi i timski rad u vođenju ključnih kupaca
- Planiranje rada sa ključnim kupcima i njihovo merenje
Video: “Bowtie” pristup Key Account Managementu, sa Daveom Cusdinom
Video: Važni aspekti Key Account Managementa, sa Daveom Cusdinom