Unapređenje veština ne može biti jednostavnije…
…sa licencama za puteve učenja, koje možete kupiti pojedinačno ili kombinovati nekoliko sadržaja. A evo kako sve funkcioniše:
1. PROUČITE SVE PUTEVE UČENJA
Tako ćete steći osećaj za to, što je potrebno vama i/ili vašem timu.
2. IZABERITE JEDAN ILI NEKOLIKO PUTEVA
Pronašli ste ono što vas zanima? Odlično!
3. OBEZBEDITE PRISTUP
Kontaktirajte nas da bismo vam obezbedili pristup! A možete se i posavetovati sa nama i pronaći najbolji paket – baziran na vašim potrebama.
Jedinstveno iskustvo, koje stiče kupac
Ovaj program unapređuje sposobnost za pružanje jedinstvenog korisničkog iskustva, što je ključni faktor za postizanje zadovoljstva i lojalnosti vaših klijenata. Na ovom putu učenja učesnici otkrivaju sve potrebne elemente za postizanje ovog cilja, za efektivnu komunikaciju, ali i za rad sa žalbama.
Put ka izvrsnom iskustvu naših klijenata
Značaj vrhunske brige o klijentima – Sticanje razumevanja o tome kako izgleda vrhunska briga o klijentima i zašto je tako važna.
Razumevanje komunikacije – Otkriti koje prakse u komunikaciji utiču na to kako se poruke šalju i tumače je ključno za postizanje efektivne komunikacije.
Moć pripovedanja (Story Telling) – Upotreba ključnih tehnika, kao što je pripovedanje, koje čine da razgovor sa klijentom bude upečatljiv.
Aktivno slušanje – Kako klijentu pružiti potpunu pažnju kroz sposobnost aktivnog slušanja.
Efektivno postavljanje pitanja – Otkrijte koju vrstu pitanja da postavite klijentu, kada, kako biste bolje razumeli njihove potrebe i izgradili sa njima snažniju povezanost.
Vrhunsko korisničko iskustvo u ličnom kontaktu, preko telefona ili e-mail – a – Ovladajte veštinom ličnog kontakta sa klijntom, vođenja telefonskog razgovora ili putem e-mail – a i pružite im nezaboravno iskustvo.
Rad sa primedbama klijenata – Koristite tehniku od 7 koraka da biste izašli na kraj sa primedbama klijenata.
Prevazilaženje teških situacija – Upravljajte žalbama svojih klijenata i naučite kako da saopštite loše vesti na pravi način.