Upravljanje prodajom – Menadžment prodaje

Za efikasno upravljanje prodajom su menadžerima potrebne odgovarajuće tržišne strategije za dostizanje postavljenih ciljeva kompanije, analiza i unapređenje izabranih prodajnih procesa, planiranje potrebnih prodajnih aktivnosti sa različitim vrstama kupaca, izrada ličnih planova prodaje, razvoj i podrška efikasnih veština u sistemu rukovođenja i obrazaca ponašanja sa namerom poboljšanja uspešnosti prodaje.

Ovakvim izazovima, koji se postavljaju pred menadžere, izlazimo u susret uz pomoć novih, poboljšanih procesa upravljanja prodajom, koji uključuju različite analize, savetovanje za unapređenje procesa, poslovne simulacije i igre, korišćenje novih metoda i alata, uvođenje prodajnih strategija i razvoj, koji podrazumeva trening i koučing menadžera prodaje.

Ovakvim pristupima našim klijentima obezbeđujemo:

  • Sistematičan i oproban put za dostizanje boljih rezultata u prodaji
  • Paletu različitih alata, koji su prilagođeni specifičnostima kompanija, a testirani u svetu
  • Savetovanje u pojedinim koracima u procesu upravljanja prodajom
  • Dugogodišnje praktično iskustvo naših konsultanata iz oblasti prodaje i menadžmenta prodaje

Povezan sadržaj

Do you practice platform thinking?

Pročitajte više

Kako postići više sa istim razpoloživim vremenom za prodaju

Pročitajte više

Liderstvo u prodaji – praktično: Kako da upravljamo “kvantitetom, pravcem i kvalitetom”

Pročitajte više

Sales managers’ Objectives 2014 and the challenges

Pročitajte više

Zašto je „opportunity management“ tako važan

Pročitajte više