Zašto prodaja "na daljinu"?
Trenutna situacija u svetu i nove tehnologije nude mogućnost (na žalost ponekad i neophodnost) značajnog proširivanja interakcije sa kupcima preko virtuelnih poseta. Otkrijte kako vaši zaposleni mogu iskoristiti prodaju "na daljinu" i uspešno završiti svaki sastanak! Pročitajte više o putu učenja na daljinu u informacijama o proizvodu ili preuzmite kontrolni spisak za uspešan virtuelni sastanak.
Sadržaj i trajanje
Sadržaj i trajanje
Poglavlje 1 - Uvod u prodaju "na daljinu" • Modul 1: Razlike između sastanaka licem-u-lice i virtualnih prodajnih sastanaka • Poglavlje 2 - Priprema za web sastanak • Modul 2: Prikupljanje informacija o kupcu na web-u • Modul 3: 4S metodologija • <br /> Alat: Lista za pripremu sastanka • Poglavlje 3 - Za vreme web sastanka • Modul 4: Efikasno korišćenje webinara • Modul 5: Efikasna virtualna komunikacija • Modul 6: Aktivno slušanje • Modul 7: Efikasna prodajna prezentacija • Modul 8: Korišćenje storytelling-a za angažovanje učesnika
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAMetodologija
Metodologija
Na ovom putu učenja se učesnici sreću sa sadržajima za samostalno učenje (e-learning moduli, kvizovi itd.), ali imaju i webinare* (2 webinara od po 2h) koji se sprovode uživo sa jednim od naših iskusnih konsultanata. Ovaj konsultant je ujedno i fasilitator grupe i u toku celog puta učenja može da odgovara na pitanja, daje učesnicima fidbek itd. Pored toga, svaki učesnik ima na raspolaganju 2) individualna online koučinga* sa konsultantom. • *Webinari I koučing su deo naprednog paketa.
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAUčesnici i Koristi
Učesnici i Koristi
Ovaj put učenja je namenjen svima koji su uključeni u proces prodaje "na daljinu" i rukovodiocima timova koji svoje prodajne aktivnosti sprovode na ovaj način. • Učesnici će na kraju ovog puta učenja moći profesionalno da se pripreme za online sastanke sa kupcima, da identifikuju njihove porebe, efikasno i uverljivo predstave svoju ponudu putem online prezentacije i nakon sastanka nastave komunikaciju sa kupcem koja vodi prodaji.
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAKada je ovo za vas?
Kada je ovo za vas?
Svoje prodajne sastanke treba da prebacimo online, a nismo sigurni da li će dati isti rezultat kao fizički sastanci • Prodavci kupca pitaju ono što su mogli da saznaju na internetu • Prodavci koji prodaju "na harizmu" sada ne mogu da se snađu, jer radimo online • Nemamo sigurnost u organizaciji online prodajnih sastanaka • Naši online sastanci sa klijentima često ne vode prodaji, već više razgovaramo
KONTAKTIRAJTE NAS ZA VIŠE INFORMACIJAFormat implementacije i prijava
Putevi učenja sadrže (pored online modula) i implementacijske radionice sa trenerom. Njihov broj i vreme održavanja ćemo sa vama dogovoriti naknadno.
Ako smatrate da ovaj put učenja odgovara potrebama vašeg prodajnog tima, kontaktirajte nas!