Zašto je hibridna prodaja budućnost prodaje...
Kako da izbalansiramo fizičke i online sastanke? I koje veštine će nam biti potrebne da ostanemo istinski konkurentni u godinama koje dolaze? Prikupili smo uvide iz našeg nedavnog istraživanja među liderima industrije, 'Izveštaj o hibridnoj prodaji 2021', kako bismo saznali odgovore na ova pitanja.
Šta sad?
Da li je hibridna prodaja naša nova stvarnost? Šta nam zaključci izveštaja govore o trendovima koji utiču na savremene načine prodaje? Naš blog post (vreme čitanja: 5 min) se bavi ovim pitanjima.
Pročitajte blog postŠta nalazi izveštaja znače za vas i vašu organizaciju?
Sa poslovnim okruženjem koje se stalno menja, dešavaju se velike promene i u prodaji. Hajde, dakle, da pogledamo, šta nam može doneti hibridna prodaja?
Neka vaš prodajni tim bude spreman...
Gledajući budućnost prodaje, možemo zaključiti da je ona hibridna. Vreme je za unapređenje veština. Prodajnim timovima moramo dati alate za efikasan rad sa kupcima bilo da je reč o online ili fizičkim sastancima. Mercuri International vas podržava na svakom koraku uvođenju promena u vaš prodajni tim. Razumemo da su potrebe svakog klijenta različite i zajedno sa vama razvijamo obuku koja je modularna i fleksibilna, pomažući vašim timovima da ostvare prodajnu izvrsnost.