Mercuri International
Naš uspeh je direktan rezultat kombinovanja pažljivo odabranih stručnjaka sa jakim vrednostima i jasnom misijom. Naša postignuća su direktno povezana sa postignućima naših klijenata. Ovo partnerstvo stvara uspeh, kako na globalnom tako i na lokalnom nivou.
Kroz organski rast i akvizicije, Mercuri Grupa se pozicionirala kao vodeća svetska kompanija za obuku i konsalting u prodaji.
Ključne vrednosti
Kao međunarodna kompanija sa zaposlenima i klijentima iz različitih kultura, Mercuri International veruje u postojanje zajedničke kulturološke platforme koja je osnov za naše aktivnosti unutar kompanije, prema klijentima i prema našim deoničarima.
Ovo su naše vrednosti:
- Result oriented (usmereni na rezultat)
- Excellence in sales (izvrsnost u prodaji)
- Ability to change (sposobnost za promenu)
- Collaboration (saradnja)
- Honesty and integrity (iskrenost i integritet)
Živimo naše REACH vrednosti interno, kao i u svemu ostalom što radimo.
Naša prošlost
Kada je švedski industrijalac Kurt Abrahamson 1960-te osnovao Mercuri International, bio je motivisan snažnom željom da pomogne kompanijama u ostvarenju njihove prodajne strategije. Njegov partner je u tom trenutku bio Heinz Goldman sa Goldman Instituta.
Fokusiranost na rezultate klijenata je pretvorilo ovu, u početku skandinavsku kompaniju za treninge prodavaca u globalnog igrača kakav je Mercuri International danas.
Svoj uspeh Mercuri duguje pažljivom odabiru konsultanata i snažnim vrednostima i misiji.
Naši rezultati su rezultati naših klijenata i to nas čini vodećom kompanijom u našoj oblasti.
Mercuri International je od 1997. godine u vlasništvu švedske investicione kompanije Bure. Kroz organski rast i akvizicije, Mercuri Group je postala vodeća svetska kompanija za prodajni konsalting i unapređenje poslovanja.