Stockholm, 16. septembar – Selling Pover je upravo objavio svoju prvu listu kompanija koje pomažu liderima prodaje da se snađu u svetu online obuka o prodaji putem Interneta, a Mercuri International sa zadovoljstvom objavljuje da je uključen u tu listu. Lista 20 najboljih kompanija za online obuku prodaje za 2020 je objavljena u izdanju časopisa Selling Pover koji je objavljen digitalno, za septembar / oktobar 2020.
Po prvi put se ovo izdanje liste Top 20 fokusira posebno na vodeće organizacije koje pružaju online obuku o prodaji. Lista pomaže liderima prodaje u B2B sektoru da odaberu pravog partnera za obuku o prodaji kako bi prodavcima pomogli da se kreću kroz neprekidna putovanja B2B kupaca, doslednije zaključuju veće poslove, izbegavaju uobičajene zamke prodaje i dosledno postižu rezultate.
Osnivač Selling Pover-a Gerhard Gschvandtner kaže da je ova lista usredsređena na online obuku posebno važna jer je pandemija COVID-19 za lidere prodaje i B2B prodajne timove prodaje ubrzala prelazak na virtuelno poslovanje.
„Najnovija istraživanja kompanije McKinsey & Company pokazuju da je 90% prodajnih timova prešlo na daljinsku prodaju“, kaže on. „Pronaći partnera za prodaju koji može virtuelno pružiti efikasno učenje – na isti način na koji B2B prodajni timovi posluju – biće presudno za lidere dok posluju u trenutnoj krizi i planiraju budućnost.“
Gschvandtner dodaje da je efikasno sprovođenje onlajn obuke o prodaji jedna od mnogih tema kojima će se stručnjaci baviti na svojoj virtualnoj konferenciji Prodaja 3.0,14. oktobra. Više informacija o tom događaju možete naći na http://www.sales30conf.com/vegas2020.
Sve kompanije na listi Selling Pover Top 20 kompanija za online obuku prodaje predale su sveobuhvatnu prijavu koja je sadržala detaljan spisak njihovih programa za obuku, inovativna rešenja i jedinstven doprinos njihove kompanije na tržištu obuke o prodaji.
Glavni kriterijumi korišćeni pri upoređivanju kandidata i odabiru kompanija koje će se 2020. godine uvrstiti na listu 20 najboljih kompanija za online obuku prodaje su bili:
- Strategije za veće angažovanje učesnika, uključujući i praćenje njihovog angažovanja
- Platforma i aplikacija korišćena za održavanje online treninga
- Obim ponude online treninga (npr. ponuda treninga prilagođenih klijentima, virtuelni treninzi koje vode treneri)
- Metodologije korišćene za zadržavanje učesnika
- Fidbek klijenata o podršci, povratu investicije, jednostavnosti korišćenja i uopšte o njihovom zadovoljstvu.
Kao deo procesa ocenjivanja, tim kompanije Selling Pover anketirao je i razmotrio povratne informacije 230 klijenata kompanija za obuku prodaje koje su se prijavile. Među kompanijama koje su dospele na spisak, evo kratkog izbora komentara njihovih klijenata:
„Dobili smo dragocene alate koji će nam pomoći da postignemo svoje ciljeve“
„Promena pravila igre za naše poslovanje!“
„Velika pažnja za kreiranje virtuelnog sadržaja koji je omogućio impresivno angažovanje zaposlenih“
„Značajna merljiva i dugotrajna vrednost za posao“
„Fenomenalan partner našoj organizaciji, sa metodom prodajnih veština svetske klase“
„Napravili smo razliku u odnosu na rezultate koje vidimo na terenu“
Pogledajte spisak najboljih kompanija koje pružaju online treninge prodaje na: lista.