Ključne veštine prodaje (Essential Selling Skills)

About the course

 

KOME JE PROGRAM NAMENJEN?

Ovaj trening je namenjen svima onima, koji dolaze u neposredan kontakt sa klijentima, bilo da je reč o komercijalistima, inžinjerima prodaje, stručnim saradnicima u prodaji itd. Važno je pomenuti i da trening nije namenjen samo početnicima u prodaji. Često, naime, čujemo rečenicu: “Moji ljudi su iskusni, ovaj trening im nije potreban!” A istina je da i iskusni profesionalci (bilo da je reč o sportistima, kuvarima ili prodavcima) treba uvek da se vraćaju na početak i prisete se osnova. Ovaj put učenja se, dakle, bavi ključnim prodajnim veštinama, ali daleko od toga da su te veštine – jednostavne!

SADRŽAJ TRENINGA

  • Korak 1: Uvod u DAPA metod prodaje
  • Korak 2: Samoprocena – Test Empatija/Projekcija
  • Korak 3: Razumevanje vaših kupaca
  • Korak 4: Priprema prodajnog sastanka
  • Korak 5: Definisanje potreba vašeg kupca
  • Korak 6: Efikasna argumentacija
  • Korak 7: Online radionica sa trenerom
  • Korak 8: Rešavanje prigovora
  • Korak 9: Zaključivanje prodaje
  • Korak 9. Hajde da vežbamo!
  • Korak 10: Online radionica sa trenerom
  • Korak 11: Sertifikacija

METODOLOGIJA

Program je organizovan na principima hibridnog učenja. Učesnici imaju svoj PUT UČENJA, na kome se sreću sa sadržajima za samostalno učenje (e-learning moduli, kvizovi, video materijali itd.), ali imaju i online radionice koje se sprovode uživo sa jednim od naših iskusnih konsultanata. Ovaj konsultant je ujedno i fasilitator grupe. On(a) prati rad učesnika i u toku celog puta učenja može da odgovara na pitanja, ocenjuje zadatke koje učesnici dobijaju itd.

KORISTI ZA UČESNIKE

  • Kompletno ovladavanje veštinom vođenja prodajnog sastanka – od otkrivanja potreba klijenta do adekvatne prezentacije i zaključivanja prodaje.
  • Učesnici dobijaju metode i alate za pripremu i vođenje prodajnog sastanka.
  • Na radionicama “uživo” sa trenerom će se provežbati naučeno u praksi, na konkretnim primerima, čime se obezbeđuje transfer sa teorije u svakodnevni rad.

PO ČEMU MOŽETE ZNATI DA LI JE BAŠ OVAJ PROGRAM ZA VAŠU ORGANIZACIJU?

  • Prodavci rade „na osećaj“ i ne pridržavaju se definisanog procesa prodaje
  • Prodavci „drže stranu“ klijenta, a ne kompanije
  • Kad prodavci predstavljaju naš proizvod, oni govore o tome kakav je on, umesto o tome kako će taj proizvod koristiti kupcu
  • Nakon sastanaka sa klijentima prodavci često ne naprave nikakvo pomeranje, već kažu da su išli da se „upoznaju i porazgovaraju“
  • Kad dobiju neki prigovor od strane kupca, prodavci to shvataju lično i ne umeju da izađu na kraj sa tim
Rešenje prilagođeno vašim potrebama

Da li su vam potrebni neki drugi datumi održavanja programa? Imate više zaposlenih koji treba da učestvuju u programu? Javite nam se, tu smo za sva vaša pitanja!

Kontakt

VIDEO

U ovom animiranom filmu pogledajte sa čime ćete se susresti na putu učenja KLJUČNE VEŠTINE PRODAJE.

VIDEO

Naša konsultantkinja Biljana Ždrale govori o tome kako da prepoznate da li je ovaj program odgovarajuće rešenje za vas i/ili vašu organizaciju, kao i od čega se on sastoji.

Get a quote or book a course

Select course start date

When Where Consultant Price Quantity
When From:
To:
Where Consultant Price (+ VAT) Quantity
Rešenje prilagođeno vašim potrebama

Da li su vam potrebni neki drugi datumi održavanja programa? Imate više zaposlenih koji treba da učestvuju u programu? Javite nam se, tu smo za sva vaša pitanja!

Kontakt

Register

Tickets

Ticket Type Price Spaces

Registration Information

Booking Summary

Please select at least one space to proceed with your booking.

Get a quote