About the course
KOME JE PROGRAM NAMENJEN?
Ovaj trening je namenjen svima onima, koji dolaze u neposredan kontakt sa klijentima, bilo da je reč o komercijalistima, inžinjerima prodaje, stručnim saradnicima u prodaji itd. Važno je pomenuti i da trening nije namenjen samo početnicima u prodaji. Često, naime, čujemo rečenicu: “Moji ljudi su iskusni, ovaj trening im nije potreban!” A istina je da i iskusni profesionalci (bilo da je reč o sportistima, kuvarima ili prodavcima) treba uvek da se vraćaju na početak i prisete se osnova. Ovaj put učenja se, dakle, bavi ključnim prodajnim veštinama, ali daleko od toga da su te veštine – jednostavne!
SADRŽAJ TRENINGA
- Korak 1: Uvod u DAPA metod prodaje
- Korak 2: Samoprocena – Test Empatija/Projekcija
- Korak 3: Razumevanje vaših kupaca
- Korak 4: Priprema prodajnog sastanka
- Korak 5: Definisanje potreba vašeg kupca
- Korak 6: Efikasna argumentacija
- Korak 7: Online radionica sa trenerom
- Korak 8: Rešavanje prigovora
- Korak 9: Zaključivanje prodaje
- Korak 9. Hajde da vežbamo!
- Korak 10: Online radionica sa trenerom
- Korak 11: Sertifikacija
METODOLOGIJA
Program je organizovan na principima hibridnog učenja. Učesnici imaju svoj PUT UČENJA, na kome se sreću sa sadržajima za samostalno učenje (e-learning moduli, kvizovi, video materijali itd.), ali imaju i online radionice koje se sprovode uživo sa jednim od naših iskusnih konsultanata. Ovaj konsultant je ujedno i fasilitator grupe. On(a) prati rad učesnika i u toku celog puta učenja može da odgovara na pitanja, ocenjuje zadatke koje učesnici dobijaju itd.
KORISTI ZA UČESNIKE
- Kompletno ovladavanje veštinom vođenja prodajnog sastanka – od otkrivanja potreba klijenta do adekvatne prezentacije i zaključivanja prodaje.
- Učesnici dobijaju metode i alate za pripremu i vođenje prodajnog sastanka.
- Na radionicama “uživo” sa trenerom će se provežbati naučeno u praksi, na konkretnim primerima, čime se obezbeđuje transfer sa teorije u svakodnevni rad.
PO ČEMU MOŽETE ZNATI DA LI JE BAŠ OVAJ PROGRAM ZA VAŠU ORGANIZACIJU?
- Prodavci rade „na osećaj“ i ne pridržavaju se definisanog procesa prodaje
- Prodavci „drže stranu“ klijenta, a ne kompanije
- Kad prodavci predstavljaju naš proizvod, oni govore o tome kakav je on, umesto o tome kako će taj proizvod koristiti kupcu
- Nakon sastanaka sa klijentima prodavci često ne naprave nikakvo pomeranje, već kažu da su išli da se „upoznaju i porazgovaraju“
- Kad dobiju neki prigovor od strane kupca, prodavci to shvataju lično i ne umeju da izađu na kraj sa tim
Rešenje prilagođeno vašim potrebama
Da li su vam potrebni neki drugi datumi održavanja programa? Imate više zaposlenih koji treba da učestvuju u programu? Javite nam se, tu smo za sva vaša pitanja!
KontaktGet a quote or book a course
When | Where | Consultant | Price | Quantity |
---|---|---|---|---|
When
From: To: |
Where | Consultant |
Price
€ (+ VAT) |
Quantity
|
Rešenje prilagođeno vašim potrebama
Da li su vam potrebni neki drugi datumi održavanja programa? Imate više zaposlenih koji treba da učestvuju u programu? Javite nam se, tu smo za sva vaša pitanja!
Kontakt