Ključne veštine prodaje (Essential Selling Skills)

O kursu

 

KOME JE PROGRAM NAMENJEN?

Ovaj trening je namenjen svima onima, koji dolaze u neposredan kontakt sa klijentima, bilo da je reč o komercijalistima, inžinjerima prodaje, stručnim saradnicima u prodaji itd. Važno je pomenuti i da trening nije namenjen samo početnicima u prodaji. Često, naime, čujemo rečenicu: „Moji ljudi su iskusni, ovaj trening im nije potreban!“ A istina je da i iskusni profesionalci (bilo da je reč o sportistima, kuvarima ili prodavcima) treba uvek da se vraćaju na početak i prisete se osnova. Ovaj put učenja se, dakle, bavi ključnim prodajnim veštinama, ali daleko od toga da su te veštine – jednostavne!

SADRŽAJ TRENINGA

  • Korak 1: Uvod u DAPA metod prodaje
  • Korak 2: Samoprocena – Test Empatija/Projekcija
  • Korak 3: Razumevanje vaših kupaca
  • Korak 4: Priprema prodajnog sastanka
  • Korak 5: Definisanje potreba vašeg kupca
  • Korak 6: Efikasna argumentacija
  • Korak 7: Online radionica sa trenerom
  • Korak 8: Rešavanje prigovora
  • Korak 9: Zaključivanje prodaje
  • Korak 9. Hajde da vežbamo!
  • Korak 10: Online radionica sa trenerom
  • Korak 11: Sertifikacija

METODOLOGIJA

Program je organizovan na principima hibridnog učenja. Učesnici imaju svoj PUT UČENJA, na kome se sreću sa sadržajima za samostalno učenje (e-learning moduli, kvizovi, video materijali itd.), ali imaju i online radionice koje se sprovode uživo sa jednim od naših iskusnih konsultanata. Ovaj konsultant je ujedno i fasilitator grupe. On(a) prati rad učesnika i u toku celog puta učenja može da odgovara na pitanja, ocenjuje zadatke koje učesnici dobijaju itd.

KORISTI ZA UČESNIKE

  • Kompletno ovladavanje veštinom vođenja prodajnog sastanka – od otkrivanja potreba klijenta do adekvatne prezentacije i zaključivanja prodaje.
  • Učesnici dobijaju metode i alate za pripremu i vođenje prodajnog sastanka.
  • Na radionicama „uživo“ sa trenerom će se provežbati naučeno u praksi, na konkretnim primerima, čime se obezbeđuje transfer sa teorije u svakodnevni rad.

PO ČEMU MOŽETE ZNATI DA LI JE BAŠ OVAJ PROGRAM ZA VAŠU ORGANIZACIJU?

  • Prodavci rade „na osećaj“ i ne pridržavaju se definisanog procesa prodaje
  • Prodavci „drže stranu“ klijenta, a ne kompanije
  • Kad prodavci predstavljaju naš proizvod, oni govore o tome kakav je on, umesto o tome kako će taj proizvod koristiti kupcu
  • Nakon sastanaka sa klijentima prodavci često ne naprave nikakvo pomeranje, već kažu da su išli da se „upoznaju i porazgovaraju“
  • Kad dobiju neki prigovor od strane kupca, prodavci to shvataju lično i ne umeju da izađu na kraj sa tim
Rešenje prilagođeno vašim potrebama

Da li su vam potrebni neki drugi datumi održavanja programa? Imate više zaposlenih koji treba da učestvuju u programu? Javite nam se, tu smo za sva vaša pitanja!

Kontakt

VIDEO

U ovom animiranom filmu pogledajte sa čime ćete se susresti na putu učenja KLJUČNE VEŠTINE PRODAJE.

VIDEO

Naša konsultantkinja Biljana Ždrale govori o tome kako da prepoznate da li je ovaj program odgovarajuće rešenje za vas i/ili vašu organizaciju, kao i od čega se on sastoji.

Zatražite ponudu ili rezervišite kurs

Odaberite datum početka kursa

Kada Gde Konsultant Cena Količina
Kada Od:
Za:
Gde Konsultant Cena (+PDV) Količina
Rešenje prilagođeno vašim potrebama

Da li su vam potrebni neki drugi datumi održavanja programa? Imate više zaposlenih koji treba da učestvuju u programu? Javite nam se, tu smo za sva vaša pitanja!

Kontakt

Registracija


Zatražite ponudu