KAM - TREBA DA BUDE LIČNO
Svet prodaje nedavno je prošao kroz brzu evoluciju podstaknutu tehnološkim promenama, kao i velikim promenama u načinu i mestu rada. Vaši ključni kupci (key accounts) su suština vašeg poslovanja - pa šta onda učiniti da odnos s njima i dalje ostane ličan, čak i u ovom novom svetu ”na daljinu”?
KAM PROCENA
DA LI STE U TOKU SA KAM-om?
Saznajte pomoću ove kratke procene.
ZA VIŠI NIVO
Šta je to što kupca čini "ključnim"? Šta razdvaja ulogu Key Account menadžera od ostalih prodajnih uloga? U našem blog postu ukratko iznosimo pregled tih razlika i kako može da se odvija razvoj specifičnih veština koje mogu da budu ključ za postizanje uspeha...
SAZNAJ VIŠEKAM U BROJEVIMA
Krenite na putovanje u svet KAM-a i pogledajte neke iznenađujuće činjenice i brojke. Koliko vremena je potrebno Account menadžeru, u poređenju sa Key Account menadžerom da bi dogovorio neki posao? I da li je vredno čekati?
PREUZMIMERCURI INTERNATIONAL O KAM-u I O RAZLICI - SUŠTINA JE U TOME ”KAKO” SE RADI
Većina kompanija razume potrebu za KAM programom, ali način na koji se on primenjuje čini svu razliku. Mercuri International se fokusira na praktična rešenja iz svetske prakse - stavljajući vašu KAM strategiju u rad i finansijske rezultate koji su merljivi.