KAM - TREBA DA BUDE LIČNO
Svet prodaje nedavno je prošao kroz brzu evoluciju podstaknutu tehnološkim promenama, kao i velikim promenama u načinu i mestu rada. Vaši ključni kupci (key accounts) su suština vašeg poslovanja - pa šta onda učiniti da odnos s njima i dalje ostane ličan, čak i u ovom novom svetu ”na daljinu”?
KAM PROCENA
DA LI STE U TOKU SA KAM-om?
Saznajte pomoću ove kratke procene.
ZA VIŠI NIVO
Šta je to što kupca čini "ključnim"? Šta razdvaja ulogu Key Account menadžera od ostalih prodajnih uloga? U našem blog postu ukratko iznosimo pregled tih razlika i kako može da se odvija razvoj specifičnih veština koje mogu da budu ključ za postizanje uspeha...
SAZNAJ VIŠE
SAMO ČOVEK?
Kako da se održi lični odnos u svetu ”na daljinu”? Pogledajmo malo bolje u ulogu koju tehnologija treba da ima u izgradnji odnosa sa ključnim kupcima, čineći da se oni i dalje osećaju jednako cenjenima.
PREUZMIKAM U BROJEVIMA
Krenite na putovanje u svet KAM-a i pogledajte neke iznenađujuće činjenice i brojke. Koliko vremena je potrebno Account menadžeru, u poređenju sa Key Account menadžerom da bi dogovorio neki posao? I da li je vredno čekati?
PREUZMI
8 KORAKA DO USPEŠNOG KAM-a
Preuzmite naše savete, sažete u nekoliko koraka, o tome kako fleksibilan put učenja sa nekoliko modula može da pripremi vaše timove za susret sa jedinstvenim izazovima koje predstavlja Key Account Management.
PREUZMI SAVETEMERCURI INTERNATIONAL O KAM-u I O RAZLICI - SUŠTINA JE U TOME ”KAKO” SE RADI
Većina kompanija razume potrebu za KAM programom, ali način na koji se on primenjuje čini svu razliku. Mercuri International se fokusira na praktična rešenja iz svetske prakse - stavljajući vašu KAM strategiju u rad i finansijske rezultate koji su merljivi.
Globalni obuhvat i lokalna stručnost
Sa globalnim obuhvatom i lokalnom ekspertizom, Mercuri International ima širok uvid i iskustvo da KAM obuku pretvori u opipljiv prodajni uspeh.
Kontinuirano poboljšanje
Jedinstven, kružni model obuke doprinosi stalnom poboljšanju, što pokreće kontinuirani rast. Posedujemo znanje, veštine i način razmišljanja koji će pomoći klijentima da sprovedu svoje strategije prodaje, uz dokazani ROI.
Hibridno iskustvo učenja
Inovativne metode obuke, treninzi ”licem u lice” ili digitalni treninzi, a sve u cilju učenja i unapređenja rada vaših prodajnih timova.
Mi poznajemo izazove KAM-a
”KAM-ove obučavaju KAM-ovi” jer razumemo perspektivu key account menadžera pa zato i možemo da isporučimo obuku o savremenim KAM izazovima.