Prodajne karakteristike svrstale Mercuri International u Top 20 kompanija za obuku u oblasti prodaje u 2018. godini

Mercuri International se nalazi na listi Selling Power’s 2018 koja se sastoji od 20 najboljih kompanija za obuku u prodaji, a odlikuju se pružanjem pomoći prodajnim liderima koji žele da poboljšaju rad svojih prodajnih timova. Lista se pojavila u majskom izdanju časopisa Selling Power, a koji je pretplatnicima dostupan od 9. maja 2018. godine.

Prema Gerhard Gschwandtner-u, izdavaču i osnivaču kompanije Selling Power, prodajna obuka je ključno područje razlikovanja od konkurencije za B2B prodajne timove.

„Da bi se danas takmičili, B2B lideri u prodaji moraju uložiti u pravu vrstu prodajne obuke za svoje timove“, kaže Gschwandtner. „Većina prodavaca je najslabija u oblasti prodajnih veština, a poboljšanja mogu značajno uticati na ostvarenje prihoda. S ponosom objavljujemo ovu listu kompanija za obuku iz prodaje koja može pomoći prodajnim liderima da sortiraju svoje opcije i izaberu najboljeg partnera koji će im pomoći da budu bolji. “

Sve kompanije sa liste dostavile su sveobuhvatnu aplikaciju koja je sadržavala detaljan spisak njihovih ponuda kako za treninge i učenje, inovativna rešenja i usluge koje su razvile, kao i jedinstven doprinos njihove kompanije tržištu obuke za prodaju.

Glavni kriterijumi korišćeni pri upoređivanju kandidata i odabiru kompanija koje će se uvrstiti na ovu listu bili su:

  1. Dubina i širina ponuđene obuke
  2. Inovativne ponude (posebni kursevi, metodologija ili načini isporuke)
  3. Doprinosi tržištu obuke u oblasti prodaje
  4. Jačina klijentovog zadovoljstva

Urednici časopisa Selling Power kažu da kompanije sa liste za 2018. godinu čine 20 najboljih kompanija za prodajne treninge i da je to najbolji potencijal za pomoć prodajnim timovima u poboljšanju njihovih performansi i sačuvanju konkurentnosti, u bilo kojem prodajnom okruženju. Pogledajte spisak na adresi sellingpower.com (https://www.sellingpower.com/resources/2018/top-20-sales-training-companies).

Nešto o Selling Power – u. Osim Selling Power-a, vodećeg digitalnog časopisa za menadžere prodaje i prodajnih VP-ova od 1981. godine, Personal Selling Pover Inc. izdaje biltene na temu Upravljanje prodajom (Sales Management Digest) i online časopis za svakodnevno povećavanje pozitivnosti (Daily Boost of Positivity), kao i seriju petominutnih video zapisa – intervjua s vrhunskim rukovodiocima. Selling Power je redovni medijski sponzor Sales 3.0 Conference.

O Gerhardu Gschwandtner-u

Gerhard Gschwandtner je osnivač i izvršni direktor kompanije Selling Power (https://www.sellingpower.com/), višekanalne medijske kompanije koja objavljuje nagrađivani časopis Selling Power i Selling Power TV, svakodnevnu seriju video intervjua o uspesima u prodaji. Autor je 17 knjiga na temu prodaje, upravljanja i motivacije, a prisutan je u više od 500 video intervjua s liderima iz prodaje i marketinga. Godine 2008, Gerhard je započeo rad na Sales 3.0 Conference (https://www.sales30conf.com/), kojoj svake godine prisustvuje više od 1.000 prodajnih lidera. U poslednje vreme sarađivao je sa svetski poznatim trenerima (Coaches) i psiholozima kako bi stvorio radionicu Peak Performance Mindset (http://www.mindsetscience.com/) koja pomaže prodavcima da postanu uspešni i lično i profesionalno.

Kontakt:

Milomir Ždrale, Direktor
Telefon: +381 63 101 66 96

Vesna Rodić, Asistent
Telefon: +381 11 630 04 03