Moć gemifikacije Gemifikacija je trend u oblasti treninga. U ovom postu ćemo videti kako je možemo primeniti i koje koristi nam donosi. Read more
Mercuri International koncept prodaje Trećeg milenijuma kao odgovor na poremećaj uzrokovan digitalizacijom tradicionalnih modela prodaje Digitalna revolucija je drastično poboljšala pristup informacijama, promenila puteve kupovine potrošača, kao i način na koji oni sarađuju s preduzećima. Read more
Mercuri-jev program Social Selling može povećati vaše razumevanje o tome kako poboljšati uspešnost kompanije u prodaji Social selling nije pomodarstvo. Prodavci koji ga koriste imaju 51% više sastanaka i veće šanse za uspeh. Mercuri-jev program Social Read more
5 načina kako da iskoristite društvene medije i povećate prodaju Ovo je sada i zvanično. Dok su kompanije širom sveta žurile da prihvate društvene medije, skeptici su se pitali da Read more
Potreba za stvarnom transformacijom u prodaji Poslednje globalno istraživanje Mercuri International-a ukazuje kako se kompanije danas suočavaju sa sve zahtevnijim i obrazovanijim kupcima i da postoji Read more
6 saveta za formiranje uspešnih prodajnih timova u stranim kulturama To bi trebalo da bude radostan događaj. Vaša kompanija je toliko uspešna da je odlučeno da se njen domet proširi Read more
Uspešan Social Selling U kancelarijskom prostoru vlada napeta tišina. Svi predstavnici prodaje sede za svojim stolovima, očarano zure u svoje monitore i s Read more
Šest bojnih polja – pobedite konkurenciju! Većina kompanija danas posluje na već uhodanim tržištima na kojima je od ključne važnosti stalno biti ispred konkurencije. (Potencijalni) kupci, Read more
3 saveta kako da vaš predlog ide vama u korist Možete li poboljšati percepciju kupaca o vašem proizvodu ili usluzi, a bez promene bilo koje od njegovih karakteristika? Da, možete, Read more
5 načina za otpočinjanje sinergije nakon spajanja u prodaji „Od sada ćete prodavati zajedno“. Kod mnogih spajanja, prodajni timovi se međusobno upoznaju s ovom kratkom porukom. S ovim se Read more