Mercuri International ima strateško partnerstvo sa LinkedIn-om, tj. Mercuri je postao odobreni partner LinkedIn-u za obuku iz oblasti prodajnih rešenja (Sales Solutions).
Mercuri International će vas naučiti kako da koristite LinkedIn-ov Navigator za prodaju (Sales Navigator), tj. alatku koja se koristi za social selling.
Social selling – zašto je to važno?
Social selling postaje sve važniji način prodaje. Proces kupovine se promenio – sami potencijalni kupci traže mnogo informacija pre nego što se obrate potencijalnom dobavljaču.
75% B2B kupaca koristi društvene mreže za istraživanje proizvoda!
Osim što potencijalne kupce hranite informacijama, takođe je važno dobiti pristup pravim ljudima, uspostaviti i održavati odnos sa njima.
90% donosilaca odluka kaže da nikada ne reaguju na pristup koji je hladan!
Social selling – šta je to?
Društvena prodaja je:
- Stvaranje profesionalnog brenda
- Pronalaženje pravih ljudi
- Angažman s uvidima u situaciju
- Izgradnja snažnih odnosa
LinkedIn ima alat koji je napravljen upravo za to – Sales Navigator. Mercuri International vas može naučiti kako da imate koristi od ovog alata.
The Sales Navigator
Pomoću ovog prodajnog navigatora bićete upoznati sa sledećim:
- Pregled društvene prodaje
- Prednosti social selling-a
- Kako prodati na društvenim mrežama
- Saveti za angažovanje
Da li želite da poboljšate svoj rad na društvenoj prodaji?
Mi vam možemo pomoći.
Želite li više informacija?
Pošaljite nam poruku ili nas pozovite na +381 11 630 04 03.