Social selling nije pomodarstvo. Prodavci koji ga koriste imaju 51% više sastanaka i veće šanse za uspeh. Mercuri-jev program Social Selling može pomoći vašoj kompaniji da se ono integriše u prodajni proces vaše kompanije kako bi se maksimizirale prednosti, a bez trošenja dragocenih resursa.
Vidi se da 90% potencijalnih klijenata kaže da neće preuzeti hladni poziv, a 75% kupaca kaže da koriste društvene medije kod odlučivanja. Ovo ima ogromne implikacije na prodajne strategije kompanija, a nisu se baš sve kompanije uspešno prilagodile ovom trendu. Prema drugom izvoru, 68% prodavaca veruje da se proces prodaje menja brže nego što se njihove organizacije njemu prilagođavaju.
Ovaj program razmatra upravo to – gde tačno, u čitavoj lepezi prodajnih aktivnosti, social selling ima smisla, od preuzimanja novih klijenata do upravljanja klijentima. Takođe, program ukazuje na prave načine sagledavanja različitih platformi za social selling – LinkedIn, Twitter i druge kao što su Xing, Conrad Pro, itd.. Program ima za cilj da produbi vaše razumevanje o tome šta je kompaniji potrebno za uspeh kod social selling-a i koje je značenje za pojedinca u smislu poboljšanja social selling sposobnosti.
Polazeći od pregleda kanala na društvenim medijima koji se trenutno koriste, program pokriva istraživanje stavova o prodaji na društvenim mrežama. Upotrebom interaktivnog, radioničkog stila, program pomaže učesnicima da kritički sagledaju postojeći proces prodaje. Program uči veštinama koje su potrebne za social selling koristeći se praktičnim primerima i situacijama iz stvarnog života.
Od aktivnosti nakon sesije, program nudi akcioni plan za prodajne menadžere o tome šta će uraditi sa svojim prodajnim timom radi unapređenja social selling-a. Takođe, moguće je uključiti i coaching/ virtualne treninge u vezi sa social selling-om i upravljanje prodajom, te praćenje (follow-up) i proveru statusa na društvenim medijima.
„Prodajni timovi su danas suočeni s potpuno drugačijim ponašanjem u kupovini od onog u prošlosti. Da bi bili uspešni, moraju da se prilagode i ovladaju novim veštinama. Kao svetski lider u razvoju prodajnih performansi, Mercuri International je jedinstveno pozicioniran u pružanju pomoći profesionalcima u prodaji kod razvoja veština potrebnih za bolje povezivanje i interakciju sa sve bolje informisanim i autonomnijim kupcima Trećeg milenijuma. “, kaže Frank Herbertz, izvršni direktor Mercuri International-a.
Saznaj više o Mercuri Social Selling Program-u.
Mercuri white paper Social Selling.
Kontakt:
Milomir Ždrale, Direktor
E-mail: milomir.zdrale@mercuri.rs
Telefon: +381 63 101 66 96
Vesna Rodić, Asistent
E-mail: vesna.rodic@mercuri.rs
Telefon: +381 11 630 04 03