Pozadina
Velika multinacionalna kompanija u oblastihemije je mnogo investirala u prodajni koučing svojih najboljih menadžera prodaje. Iako su koučing veštine menadžera prodaje ove kompanije bile dobre, želeli su da pruže veću podršku u sprovođenju.
Kompanija već osam godina ulaže u ovu oblast i želela je da nadogradi ovu osnovu koristeći postojeće podatke prodajnog tima i unapredi veštine koučinga.
Izazov
Kompanija iz hemijske industrije želela je da unapredi koučing veštine svojih menadžera prodaje unapređenjem onoga, u šta je investirano u proteklih osam godina kako bi postigla efikasniju implementaciju i korišćenjem postojećih podataka za donošenje informisanih odluka.
Rešenje
U saradnji sa Mercuri International razvili su virtuelnog asistenta (chatbot), koji će menadžerima prodaje omogućiti pristup materijalima i podacima, istovremeno im pružajući uputstva za efikasno korišćenje informacija. Virtuelni asistent je razvijen koristeći pristup i sadržaj iz prethodnih osam godina prodajnog koučinga.
Rezultat
Kompanija je uspela da iskoristi svoje prošlo ulaganje u prodajni koučing i poboljša svoj kvalitet korišćenjem podataka o prodaji koji su im dostupni. Menadžeri prodaje su bili u mogućnosti da lako pristupe podacima, što im je omogućilo da donose informisane odluke i obezbede ciljani koučing svojim timovima.
Virtuelni asistent je dizajniran da bude prilagođen korisnicima i menadžeri prodaje mogu da mu pristupe sa svojih mobilnih uređaja ili računara u bilo kom trenutku. Virtuelni asistent je dao podatke o prodaji u realnom vremenu, omogućavajući menadžerima prodaje da donose informisane odluke i savete svojim prodajnim timovima.
Takođe je pružio smernice o korišćenju informacija za razvoj efikasnih strategija prodaje i taktike.
Zaključak
Koristeći prošle treninge i fokusirajući se na implementaciju, uspeli su da unaprede svoje koučing veštine. Virtuelni asistent je menadžerima prodaje u realnom vremenu dostavljao podatke o prodaji, omogućavajući im da budu bolje informisani i obezbede ciljani koučing svojim timovima.
Ovo bi moglo biti korisno za sve kompanije koje žele da unaprede svoje trenerske veštine koristeći aktuelne podatke za donošenje informisanih odluka.