Unapređenje veština za predstavljanje vrednosti u komunikaciji sa klijentima u zdravstvu

Pozadina

Zdravstvena industrija je veoma konkurentna, jer se kompanije bore za tržišni udeo i lojalnost kupaca. Ključni faktor u sticanju prednosti u odnosu na konkurente je sposobnost efikasnog predstavljanja vrednosti, često u ograničenom vremenskom periodu. 

Menadžeri za komunikaciju sa klijentima u zdravstvenoj kompaniji koja se fokusira na velike kapitalno intenzivne medicinske sisteme i opremu, suočili su se sa poteškoćama u ispunjavanju ovog zadatka,  što  je rezultiralo izgubljenim mogućnostima i manjim prihodima.

Izazov

Zdravstvena kompanija je želela da poboljša sposobnost komuniciranja vrednosti i prezentacije svojih zaposlenih, kako bi povećala njihovu efikasnost na tržištu. Želja je bila da se stekne prednost u odnosu na konkurente efikasnim predstavljanjem vrednosti, često u ograničenom vremenu.

The objective

Rešenje

U rešavanju ovog izazova, zdravstvena kompanija je radila sa kompanijom Mercuri International na kreiranju i sprovodinju najsavremenijeg razvojnog programa kako bi predstavila vrednost ponude na tri kontinenta i na različitim tržištima. Razvojni program je zasnovan na hibridnom pristupu učenju koji je uključivao virtuelne sesije i obuku uživo.

The solution

Rezultat

Razvojni program o predstavljanju vrednosti ponude bio je veoma uspešan, jer su učesnici izrazili veliko zadovoljstvo inovativnim procesom i zanimljivim pogledima koje nude stručnjaci za veštačku inteligenciju i iskusni treneri. Menadžeri za rad sa klijentima izjavili su da imaju veće poverenje u razvoj i predstavljanje vrednosti predloga.


Na virtuelnim treninzima su menadžeri prodaje mogli da se upoznaju sa najboljim praksama za razvoj i predstavljanje vrednosti ponude. Takođe su dobili povratne informacije o svojim snimljenim prezentacijama, a pregledi prezentacija pomoću veštačke inteligencije pružili su uvid u to kako da poboljšaju svoju prezentaciju.

Virtuelna obuka omogućila je menadžerima za rad sa klijentima da vežbaju svoje veštine i dobiju povratne informacije u realnom vremenu od iskusnih trenera, kolega i veštačke inteligencije.

Zaključak

Koristeći hibridni pristup učenju i uključujući povratne informacije veštačke inteligencije, kompanija je bila u mogućnosti da pruži sveobuhvatno i inovativno iskustvo obuke koje je odgovaralo potrebama njihovih menadžera za rad sa klijentima.

Ovakav pristup može da posluži kao model za druge organizacije koje žele da unaprede kapacitete svojih prodajnih timova.

DA POČNEMO

SAZNAJTE ŠTA MERCURI MOŽE DA URADI ZA VAS

Biće nam drago da vam pokažemo kako Mercuri može da vam pomogne da unapredite svoje poslovanje.