Donosimo učenje o prodaji tamo gde su vaši zaposleni, sa zanimljivim formatima i najrelevantnijim sadržajem. Napredna i inovativna rešenja za učenje prodaje.
Inspirišemo prodajne timove da nadmašuju ciljeve
Donosimo učenje o prodaji tamo gde su vaši zaposleni, sa zanimljivim formatima i najrelevantnijim sadržajem. Bilo da se radi o digitalnoj, personalizovanoj ili instuktorskoj prodajnoj obuci – mi stvaramo napredna i inovativna rešenja za učenje, posebno prilagođena vašim potrebama.
Šta je prodajni trening?
U prodajnim sektorima kompanija rade zaposleni koji uglavnom nisu dobili nikakvo formalno obrazovanje iz oblasti prodaje. Oni „u hodu“ moraju da se unapređuju, da uče na svojim greškama i, ako ih ne bude baš previše, steknu znanja i veštine potrebne za uspešno obavljanje svog posla.
Saznajte više o prodajnom treningu
Vrste prodajnog treninga
Postoji mnogo načina da neko unapredi svoje prodajne veštine. Pre više decenija se verovalo, da je to u potpunosti moguće uraditi na predavanjima i seminarima, ali smo uskoro shvatili da se prodajne veštine, kao i većina ostalih poslovnih veština, stiču na drugi način.
Saznajte više o vrstama prodajnog treninga
Digitalno – Hibridno učenje
Želite da se učenje obavi bez nepotrebnog trošenja radnog vremena prodavaca i bez putovanja? A ipak ne biste voleli da učesnici imaju samo e-learning sadržaje, jer oni sami ne daju zadovoljavajuće rezultate?
Tada su naši hibridni treninzi rešenje za vas. Oni su kombinacija raznih metoda učenja (e-learning, virtuelni trening sa trenerom, implementacijski zadaci, video snimci itd.), a sadržaje su osmislili vrhunski svetski konsultanti iz oblasti prodaje i prodajnog manadžmenta.
Saznajte više o digitalnom učenju u kompaniji Mercuri
Individualni koučing u prodaji
U nekim slučajevima je pojedincima u prodaji potrebna individualna pomoć sa naše strane, pogotovu kada je reč o menadžerima i direktorima prodaje.
Saznajte više o našem pristupu
Zašto Mercuri?
Naš uspeh je direktan rezultat kombinovanja pažljivo odabranih stručnjaka sa jakim vrednostima i jasnom misijom.
- Usmereni smo na vaše ciljeve – U svom radu, polazimo „od kraja“ odnosno od onoga što treba da se postigne. Ako je potrebno podići promet u radu sa postojećim klijentima sa X na X+10%. Ili pak kada je neophodno pronaći određen broj novih klijenata da bi kompanija uspešno poslovala.
- Holistički pristup – Uvek posmatramo kompaniju kao celinu i prodajni sektor kao njen integrativni deo. Često, kada definišemo prodajne procese, shvatimo da su deo tog procesa i zaposleni van sektora prodaje (npr. inženjeri, finansije itd). Tada je, neophodno sve ove učesnike osposobiti za optimalno obavljanje funkcija unutar procesa prodaje.
- Svi naši projekti uključuju i menadžment prodaje – Želimo, naime, da „vatra koju upalimo“ u kompaniji gori i nakon završetka projekta. A da bi se to ostvarilo je neophodno da prodajni menadžment bude ne samo uključen u projekat, već i da ume dalje da se bavi razvojem svojih zaposlenih u prodaji, postavlja im ciljeve, zajedno sa njima planira prodajne aktivnosti i sl.
- Svetski priznata kompanija – Mercuri International je multinacionalna kompanija. Našim konsultantima je na raspolaganju svetski priznat i mnogostruko nagrađivan know-how, oproban od strane naših kolega u drugim zemljama.
Odgovori na najčešća pitanja
Da li je mojoj organizaciji potreban trener prodaje ili prodajni konsultant?
Zašto nekada treninzi iz prodaje ne daju željeni rezultat?
Da li će dobar prodavac biti i dobar menadžer prodaje?
Kako da znam koji trening prodaje je mojim ljudima potreban?
Da li isti prodavci mogu da se bave i prodajom postojećim kupcima i novim kupcima?
Da li prodavce treba „baciti u vatru“ kada počnu da rade svoj posao?