Unapređenje rada sa klijentima

UNAPREĐENJE RADA SA KLIJENTIMA

Kupci već odavno ne zasnivaju svoje odluke samo na osnovu proizvoda ili usluge, nego na najrazličitijim percepcijama i interakcijama koje imaju sa nama. Iskustvo sa produktom jeste i dalje veoma važno, ali postoji još nekoliko važnih elemenata u toku njihovog procesa kupovine.

Saznajte više

Da li smo vas zainteresovali? Pročitajte više o ovom trening programu! Bilo da vas zanima jedna tema, nekoliko njih ili ceo put učenja – mi osiguravamo da trening odgovara potrebama vaše organizacije.

Unapređenje veština ne može biti jednostavnije…

…sa licencama za puteve učenja, koje možete kupiti pojedinačno ili kombinovati nekoliko sadržaja. A evo kako sve funkcioniše:

1. PROUČITE SVE PUTEVE UČENJA

Tako ćete steći osećaj za to, što je potrebno vama i/ili vašem timu.

2. IZABERITE JEDAN ILI NEKOLIKO PUTEVA

Pronašli ste ono što vas zanima? Odlično!

3. OBEZBEDITE PRISTUP

Kontaktirajte nas da bismo vam obezbedili pristup! A možete se i posavetovati sa nama i pronaći najbolji paket – baziran na vašim potrebama.


Jedinstveno iskustvo, koje stiče kupac

Ovaj program unapređuje sposobnost za pružanje jedinstvenog korisničkog iskustva, što je ključni faktor za postizanje zadovoljstva i lojalnosti vaših klijenata. Na ovom putu učenja učesnici otkrivaju sve potrebne elemente za postizanje ovog cilja, za efektivnu komunikaciju, ali i za rad sa žalbama.


Put ka izvrsnom iskustvu naših klijenata

Značaj vrhunske brige o klijentima – Sticanje razumevanja o tome kako izgleda vrhunska briga o klijentima i zašto je tako važna.

Razumevanje komunikacije – Otkriti koje prakse u komunikaciji utiču na to kako se poruke šalju i tumače je ključno za postizanje efektivne komunikacije.

Moć pripovedanja (Story Telling) – Upotreba ključnih tehnika, kao što je pripovedanje, koje čine da razgovor sa klijentom bude upečatljiv.

Aktivno slušanje – Kako klijentu pružiti potpunu pažnju kroz sposobnost aktivnog slušanja.

Efektivno postavljanje pitanja – Otkrijte koju vrstu pitanja da postavite klijentu, kada, kako biste bolje razumeli njihove potrebe i izgradili sa njima snažniju povezanost.

Vrhunsko korisničko iskustvo u ličnom kontaktu, preko telefona ili e-mail – a – Ovladajte veštinom ličnog kontakta sa klijntom, vođenja telefonskog razgovora ili putem e-mail – a i pružite im nezaboravno iskustvo.

Rad sa primedbama klijenata – Koristite tehniku od 7 koraka da biste izašli na kraj sa primedbama klijenata.

Prevazilaženje teških situacija – Upravljajte žalbama svojih klijenata i naučite kako da saopštite loše vesti na pravi način.


POČNITE ODMAH

KONTAKTIRAJTE NAS

Kakav god da je izazov sa kojim se susrećete, Mercuri International ima put učenja za vas. Pregledajte naše ostale puteve učenja koji trening donose gde god da se nalazite i kada vam odgovara. Potrebno vam je prilagođeno rešenje? Kontaktirajte nas da porazgovaramo!